drunken0elf

Members
  • Content count

    111
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    0%

Community Reputation

24 Excellent

About drunken0elf

  • Rank
    Rank: RB25DE
  • Birthday 07/01/1994

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    C to the anada
  • Interests
    Hockey, baseball, my girl and cars I'd guess.

Previous Fields

  • Car(s)
    R32 GTR, e90 bmw 328xi
  • Real Name
    Antoine
  1. I'd be guessing same as all the other skylines. All oils gonna need a change just to be sure (gearbox, diffs, engine, etc), check brake lines, check leaks, check if the auto or manual tranny does it's job, etc. nothing really different then any other car other then keep in mind it probably got beat on by the previous owners like any sports car. Altough I don't know the r34's specific problems since we don't have some where I live and never will we ever get any sadly.
  2. Coming from a guy that knows nothing about turbochargers other then it's the reason my sky goes fast, what's the big hype on this? Educate me plisss
  3. Welcome! send us pics of your car. We like to see new members cars here
  4. Now here's mine And now it's like this lol
  5. Oh boy them wheels. nice car!
  6. If you got another 5$k to spare i'd recommend TE37. But seriously orm r33 or r34 wheels might be worth getting.
  7. Darn, what type of state was that r32 put into? Is it the jap that messed it all up or some yankee?
  8. Welcome man. germany and no german car??? Shame on you
  9. Bruh, saying rare nismo parts and not telling us what it is...
  10. What so bad bout laggy turbos and twin setup? Twice the turbos, twice the swoooosh turbo spool sound no? fun thread to read btw.
  11. Oh yeah, same on mine, friction is a bit before the center of the peddle travel. Makes changing gears easy. Haven't driven it enough to know exactly where the perfect position is so I just declutch rapidly until I feel a bit of a bite then give it some gas then fully declutch. Makes me not jerk the car at all.
  12. I'll eventually surely get used to the stiff clutch... If I could of driven it more then 6 times this summer before it broke down. Lack of time, shit weather and the breakdown made me drive it less then 500km. I'm learning stick on that car. As for being boring for driving under 5k, nah it sin't boring when you're used to driving a n/a auto bimmer. The GTR is my first ever turbo car, just hearing the turbos spool is all I need
  13. Going nuts on the oil pump with the short crank doesn't seem like a good option. I like going oem. Oem really suits my style. The worst this car is going to see with me is probably the dyno run. I've yet to rev it past 5krpm lol. and there's another factor. Even though i said otherwise before, I'm really thinking about selling it now. With my new job, I don't have much time anymore. I'd love to go to work with it, but I can't since it's not parked where I live and the insane traffic makes me not want to drive stickshift in a stage 2 clutch car. Stage 2 seems meaningless for aussies so heres the short definition : stiff AF. i love the GTR tho. Trying to make this decision is killing me lol.
  14. Currently making myself a shopping list of oem parts. I decided to not go for a rebuild as the engine sounds great and seems top shape. It got droped off at a guy i know that is quite specialised in R32 GTR. He should be taking the block out next week. So far I'm going for - oem oil pump -oem water pump - oem timing belt kit once the engine is out I asked him to take a look at all the seals and gaskets and to change any that shows signs of wear/leaking and to clean the sensors and injectors. And I will also make him install a turbo timer, and to try to make the horn and right speaker work while he's got it.
  15. R32 OEM Parts question Hey guys. Just double checking since I can't trust ebay that much. is this the real oem oil pump? Like the one the rb26 came with when it left the factory? nissan code : 15010-05U12 And same questions for oem water pump. nissan code : 21010-58S25 obvisouly if they are truely oem they should be a straight up swap.